loading...
مقربین | بروزترین سایت مذهبی و چند رسانه ای
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1984 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (2)

دانلود برنامه تانیایش با حضور دکتر سلیمانی - پخش شده در تاریخ: 94/12/12

دانلود با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Rana در تاریخ 1395/03/05 و 17:02 دقیقه ارسال شده است

با سلام از برنامه خوب تا نیایش کمال تشکر و قدر دانی رو دارم ، بنده خیلی مشتاق شنیدن سخنان استاد بزرگوار جناب اقای دکترمیر باقری هستم ، متاسفانه زمان گفتگو با ایشان در این برنامه خیلی کوتاه وبیشتر میان برنامه پخش می کنید وزمان کمی رو به ایشان میدهید خواهش می کنم یا ساعت برنامه رو بیشتر کنید یا دانلود جلسه های به روز ایشان رو برای ما مقدور و سهل الوصول کنید خیلی از برنا مه خوب تا نیایش تشکر میکنم
پاسخ : ما نیز مشتاق بیشتر بود وقت برنامه با حضور استاد میرباقری هستیم.

این نظر توسط Rana در تاریخ 1395/03/05 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

لطفا تمام جلسه صحبت خانم دکتر سلیمانی رو در امروز5خردادماه در سایت بذارید که واقعا مورد استفت ه برای همه است بخصوص ما خانمها خیلی تشکر می کنم و ایشان هم خیلی استاد خوب ودانشمندی هستند وواقعا سخنان ایشان برای من در زندگی کاربردی هستند از طرف من از ایشان خیلی تشکر وقور دانی فرمایید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 1,796
  • بازدید کلی : 48,310